آخرین اخبار
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۵
بازدید:۲۱۰
صد انلاین | نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد یکشنبه طی نشست شورای امنیت گفت که نیروهای روس در جنگ اوکراین، غیرنظامیان را هدف نمی‌گیرند.
کد خبر : ۶۲۱۶۹

به گزارش صد آنلاین ، «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد یکشنبه طی نشست شورای امنیت گفت که نیروهای روس در جنگ اوکراین، غیرنظامیان را هدف نمی‌گیرند.

 

 

 


نبنزیا در این جلسه که با موضوع صلح و امنیت جهانی برگزار شد، حمله نیروهای اوکراینی به منطقه «بلگورود» را یک حمله تروریستی بی‌پروا و عامدانه توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه روسیه از سکوت دبیرکل سازمان ملل درباره این حمله اوکراین متعجب شده، گفت: «هرچه کی‌یف تهدیدات بیشتری برای روسیه ایجاد کند، مسکو هم با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد».

این دیپلمات روس در ادامه توضیح داد: «بمباران شهرهای خارج از منطقه جنگی، تاییدی بر وحشی‌گری رژیم زلنسکی است و ما همه کسانی را که حمله تروریستی در بلگورود را سازماندهی و انجام دادند مجازات خواهیم کرد».

 

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که در پی حمله موشکی اوکراین به شهر بلگورود، ۱۴ نفر از جمله ۲ کودک کشته و ۱۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

روسیه  روز جمعه سنگین‌ترین حملات هوایی‌اش به اوکراین را انجام  و چندین منطقه از این کشور را با ۱۵۸ موشک و پهپاد هدف قرار داد. طبق آمارهای ارائه شده، حمله مورد نظر، تا ساعت ۱۹:۳۰، حداقل ۳۰ کشته بر جای گذاشت و بیش از ۱۶۰ نفر را زخمی کرد.

منبع: فارس

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها
الهام علی اف چگونه علیه تهران در آمریکا لابی می‌کند؟